45

Pärtel Vurma
PROJEKTIJUHT

Jannos Siimar
LOOVJUHT JA DISAINER

Rainer Kull
PROGRAMMEERIJA

Heateo kampaania

talv 2010

Heateo kampaania põhieesmärk oli EMT-l imagoloogilne – kinnistada EMT kodumaise ettevõtte kuvandit ajal kui Eesti Telekomi oli ära ostnud TeliaSonera.
Kitsam eesmärk oli toetada mõnda abivajajad ja tutvustada eestimaise algatusega projekte ning koguda nende toetuseks raha.

EMT jaoks saab kampaaniat edukaks lugeda, kampaanial oli väga suur nähtavus, lisaks internetile ka teles ja prindis. Internetisaiti külastas  27 päeva jooksul ca 18 000 inimest.
Mobiilside turu uuringust selgus, et võrreldes novembri uuringuga näitas aprilli uuring, et EMT kodumaise ettevõtte kuvand on tõusnud 0,5 punkti võrra.

Projektide toetuseks koguti natuke alla 100 000, mis ei ole väga suur summa võrreldes varasemate aastate heategevus projektide raames kogutud summadega, kuid arvestama peab ka majanduslikult väga rasket aega ning kampaania erinevust traditsioonilisest heategevuskampaaniast.

Auhind
Kuldmuna 2010 / Kampaaniad- H├ĽBE
Kodulehek├╝lg
http://awards.velvet.ee/arhiiv/emt_heategu/