45
Pärtel Vurma
PROJEKTIJUHT
Jannos Siimar
LOOVJUHT JA DISAINER
Rainer Kull
PROGRAMMEERIJA
|
|
|
Heateo kampaania põhieesmärk oli EMT-l imagoloogilne – kinnistada EMT kodumaise ettevõtte kuvandit ajal kui Eesti Telekomi oli ära ostnud TeliaSonera.
Kitsam eesmärk oli toetada mõnda abivajajad ja tutvustada eestimaise algatusega projekte ning koguda nende toetuseks raha.
EMT jaoks saab kampaaniat edukaks lugeda, kampaanial oli väga suur nähtavus, lisaks internetile ka teles ja prindis. Internetisaiti külastas 27 päeva jooksul ca 18 000 inimest.
Mobiilside turu uuringust selgus, et võrreldes novembri uuringuga näitas aprilli uuring, et EMT kodumaise ettevõtte kuvand on tõusnud 0,5 punkti võrra.
Projektide toetuseks koguti natuke alla 100 000, mis ei ole väga suur summa võrreldes varasemate aastate heategevus projektide raames kogutud summadega, kuid arvestama peab ka majanduslikult väga rasket aega ning kampaania erinevust traditsioonilisest heategevuskampaaniast.